Najaarsevent 2017

Theater is mensenwerk, het draait erom dat artiest en publiek elkaar op het juiste moment, op de juiste plek en in de juiste omstandigheden treffen. Dat gaat eigenlijk altijd goed, op die ene uitzondering na.

In oktober moesten we het KoBra-gala en de première van War of the Worlds afgelasten omdat de producent zijn zaakjes niet tijdig op orde had. Dat is spijtig, nogmaals excuus daarvoor. Maar we zijn niet bij de pakken neer gaan zitten, integendeel. We grijpen dit nu aan als een nieuwe kans om uw verwachtingen te overtreffen!

Urban Dance is de verzamelnaam voor allerlei dansvormen van de straat. Ondertussen heeft Urban ook zijn weg gevonden naar het theater. Daar gaat het niet alleen meer om de tricks, battles en coole moves, maar wordt het veelal gecombineerd met  moderne dans. Steeds vaker ontwikkelen ‘jongens van de straat’ zich tot getrainde artiesten met strakke shows voor het grote podium. En andersom, binnen de professionele opleidingen is de invloed van straatcultuur onmiskenbaar aanwezig. Tilburg is niet alleen een grote stad, het is een dansstad. Dus ben ik trots dat we u een programma kunnen brengen waarin dat alles samen komt. En nog meer. Met Adrenaline van The Ruggeds nodigen wij u uit voor een show waar de energie vanaf spat, met daarna een danceparty die u niet snel zult vergeten.